Veelgestelde vragen

Vind hier de aantwoorden op je vragen.

  • U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de volgende link: Password

  • U kunt uw wachtwoord aanpassen bij 'Mijn gegevens'. U dient wel eerst uw oude wachtwoord in te voeren.

  • - Wellicht heeft u een typefout gemaakt in uw e-mailadres of wachtwoord of heeft u per abuis de CapsLock-toets ingedrukt.
    - Om te kunnen puzzelen moet u bij ons geregistreerd zijn en dient u zich eenmalig aan te melden. Na de afronding en bevestiging van de registratie kunt u inloggen met uw e- mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
    - Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord opvragen via Password. U ontvangt dan per e-mail een nieuw wachtwoord en nadere instructies.
    - Bent u uw e-mailadres vergeten? Dan kunt u het beste even contact met ons opnemen door een e-mail te sturen aan [email protected] Vermeld s.v.p. uw naam en adres.

  • Studio Steenhuis BV gaat zorgvuldig om met gegevens van abonnees en gebruikers van haar interactieve producten en diensten. Persoonsgegevens worden in overeenstemming met wet en regelgeving op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens behandeld. In het kader van de dienstverlening leggen wij persoonsgegevens vast van abonnees. Deze gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken de gegevens voor de uitvoering van een (abonnee)overeenkomst en/of het verlenen van overige diensten. Wij maken voor de beveiliging van door ons verwerkte gegevens gebruik van uitgebreide veiligheidsprocedures, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot deze gegevens. Voor meer informatie: 

  • U kunt geen meerdere dezelfde maand- of jaarlidmaatschappen aanschaffen met een andere ingangsdatum. Bij aanschaf van een lidmaatschap gaat dit lidmaatschap meteen in met een automatische herbetaling. Een eventuele korting is eenmalig en kan niet worden gespreid over na elkaar aangeschafte lidmaatschappen of meerdere maandelijkse- of jaarlijkse betalingen. Wel kunt u dus in één keer meerdere verschillende lidmaatschappen aanschaffen, zolang alles maar in één transactie wordt afgewikkeld.

  • Credits kunt u niet meer gebruiken sinds 1 januari 2021.

  • De samenvoeging van de twee oude puzzelsites heeft een breder puzzelaanbod tot gevolg. Tegelijkertijd zijn er minder populaire of overbodige puzzels afgevallen. Bijvoorbeeld: van de S-doku zullen we er voortaan nog maar twee per dag gaan aanbieden, de Original en de Plus.

  • Het is niet meer mogelijk om credits te kopen.

  • Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd met een maand bij een maandlidmaatschap en met een jaar bij een jaarlidmaatschap. U kunt bij een jaarlidmaatschap na één jaar maandelijks opzeggen. Bij een maandlidmaatschap kunt u na één maand opzeggen.

  • Bij 'Mijn Gegevens' vindt u onder 'Lidmaatschappen' al uw lidmaatschappen. U heeft daar de mogelijkheid, met het pijltje bij 'Bekijk bestellingen' om 'Opzeggen' zichtbaar te maken, zo ieder lidmaatschap afzonderlijk op te zeggen. Dit zal dan op de eerstvolgende betalingsdatum worden stopgezet.

  • Helaas blijkt het niet langer mogelijk om het oude aanbod tegen de lage prijs die we tot nu toe hanteerden aan te bieden. Overigens geldt lang niet voor iedereen dat het puzzelen duurder wordt, dat hangt van uw keuze af. Bij dit alles speelt ook een rol dat we de site reclamevrij willen houden.

  • Dat is mogelijk. U kunt namelijk per puzzelsoort een lidmaatschap aangaan. Er zijn maandlidmaatschappen en jaarlidmaatschappen. Ga hiervoor naar: Lidmaatschap

  • Het is niet mogelijk om een proeflidmaatschap te nemen. U kunt wel gratis de voorbeeldpuzzels oplossen. U kunt ook een maandlidmaatschap nemen op de puzzel die u wenst. U kunt dit lidmaatschap maandelijks opzeggen.

  • Credits kunnen sinds 1 januari 2021 niet meer worden gebruikt.

  • Indien uw vraag hier niet staat of een antwoord voldoet niet. Dan vragen wij u een e-mail te sturen naar: [email protected]